Thursday, October 18, 2007

Anbefaling mm.

Som nogen måske har opdaget, ligger denne blog stille for tiden. Det er helt bevidst. Jeg vil gerne have sorteret de værste medløbere fra. De mennesker, som er så moderne, at de konstant kræver opdateringer. Der skal være noget nyt hele tiden, ellers mister ting værdien.

FORKERT! Ting bliver ikke automatisk dårlige, fordi de ikke ændrer sig. Hvis der ikke er kommet nye indlæg her på bloggen i nogen tid, så er det fordi jeg gerne vil have dig til at læse de foregående indlæg lidt grundigere. Eller måske endda meditere lidt over tingenes tilstand. Det er ingen skade til.

I dag rendte jeg for resten ind i en gammel veninde, som sprang fra universitetet for at få sig en mere praktisk uddannelse. Hendes blogindlæg har både omhandlet ture til Spanien, Etiopien, Holland, og meget mere. Min uddannelse har indtil nu ført mig til Viby. Måske gjorde Majbrit det rigtige. Men jeg klynger mig stadig til håbet om, at jeg engang kan komme så langt som til Flensborg i studiemæssig sammenhæng.

Nå, nu til dagens link: Luisterpaal.

En intet mindre end fantastisk side, hvor en række aktuelle albums lægges ud til fri aflytning (intet download, I snyltende pirat-djævle!). Det var de gode mennesker i FOD, der i sin tid sporede mig ind på siden. Jeg er dem stadig taknemmelig. Ikke mindst fordi der konstant opdateres. Hvilket er en kvalitet i sig selv(!)

1 comment:

Unknown said...

Fedt link. Luisterpaal leverer musikken, de har endda The Hives nyeste album.

Luisterpaal er end del af 3voor12, hvilket er en del af VPRO, som er en af public service stationerne i Holland, men med en radikal historie:

VPRO "was the first to show a nude woman on Dutch television, Phil Bloom in 1967" - wiki

Det er god public service, baade pigen og musikken.