Wednesday, October 3, 2007

Trælår og virksomhed

Et trælår er resultatet af et hårdt slag (f.eks. med et knæ) direkte på lårmusklen. Herved ødelægges der (vistnok) nogle muskelfibre, og der opstår en relativt smertefuld blødning inde i låret.

Det er en almindelig skade i kontaktsport, og der kan gå alt fra et par dage til flere måneder, før smerten fortager sig, og man kan begynde at motionere igen.

Her er et par måder, hvorpå man kan sikre sig, at trælåret IKKE går væk med det samme:

1) Spille fodboldkampen færdig i ungdommelig kådhed
2) I det hele taget fortsætte stædigt med at humpe og cykle rundt til de aftaler, man nu har
3) Undlade at bruge is og kompression

Ingen af metoderne kan anbefales. Gør i stedet det modsatte, hvis uheldet skulle være ude.

In other news:

Jeg har netop taget de første skridt mod at starte egen freelance "kommunikationsvirksomhed". Uha, hvor er det voksent.

Jeg skal nok give jer allesammen mit CVR-nummer, når jeg får det. Men kun på opfordring. På vers.

3 comments:

HelmuthKohl said...

Når du får dit CVRnummer, så kan du også købe piger til at puste på dit lår. Momsfrit.

Ole Buch Rahbek said...

"Thomas Sørensen, President of The Board, CEO, Founder og Pedel" :)

Unknown said...

Pedel Com-Service I/S

Det lyder lovende. Altsaa at du starter bussiness.

Jeg tror pedelcomservice.dk allerede er taget.